Lato z Salosem 2020

TURNUSY KOLONIJNE 2020
ODWOŁANE!!!

UWAGA!
ZAPISY / WPŁATY / KARTA UCZESTNIKA

Zapisy na wyjazdy wakacyjne w ramach Salezjańskiego Lata 2020 ROZPOCZYNAMY 06.04.2020 R. (PONIEDZIAŁEK). Prosimy o niedokonywanie wcześniejszych wpłat.

Wpłata zaliczki jest równoznaczna z rezerwacją miejsca. Można jej dokonać osobiście w Saltromie przy ul. Różanej 5, w Salosie przy ul. Tynieckiej 39 lub wpłacić na konto bankowe.

Uprzejmie informujemy, że nie dokonujemy rezerwacji telefonicznych ani e-mailowych.

Kompletną kartę uczestnika wraz z umową o udział w imprezie turystycznej, należy donieść jak najszybciej do Salosu lub Saltromu.

WAŻNE INFORMACJE

  1. W związku ze zmianami w ustawie o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych Stowarzyszenia SALTROM i SALOS zostały włączone do rejestru przedsiębiorstw turystycznych. Skutkuje to m.in. wprowadzeniem zmian w procesie rezerwacji miejsc. Tak jak do tej pory o zapisie decyduje kolejność dokonania zaliczki, konieczne jest również podpisanie umowy i zapoznanie się z załącznikami, które znajdują się pod linkami na dole strony
    W przypadku płatności gotówkowej w siedzibie Organizatora umowa zostanie podpisana na miejscu, w przypadku dokonania płatności przelewem na podany e-mail zostaną przesłane stosowne dokumenty. 
    Należy wydrukować Kartę kwalifikacyjną uczestnika wypoczynku oraz Umowę uczestnictwa w imprezie turystycznej, następnie wypełnione i podpisane dokumenty dostarczyć do biura Salosu lub do Saltromu. 
    › Oryginał Karty kwalifikacyjnej uczestnika wypoczynku należy dostarczyć najpóźniej do 26 czerwca, 
    › natomiast podpisaną umowę uczestnictwa w imprezie turystycznej można zeskanować i przesłać mailowo:  saloskrakow.pl, przesłać pocztą, lub dostarczyć osobiście do Salosu lub Saltromu 
  2. O zapisie decyduje kolejność zgłoszeń – należy oddać podpisaną umowę, wypełnioną kartę zgłoszeniową wraz z wpłatą zaliczki w wysokości 50%.
  3. Pozostałą część należy wpłacić do 26 czerwca 2020 r.
  4. Spotkania organizacyjne odbędą się w SALTROMIE.
  5. Zmniejszenie kosztów uczestnictwa max do 10% – po uprzednim rozpatrzeniu prośby o dofinansowanie.
  6. Informujemy, że wyjazd odbędzie się w przypadku zgłoszenia się min. 30% uczestników z oferowanej maksymalnej liczby miejsc. O ewentualnym odwołaniu imprezy turystycznej z powodu niewystarczającej liczby zgłoszeń poinformujemy Państwa minimum 2 tygodnie przed rozpoczęciem imprezy drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową.
  7. W przypadku rezygnacji z wyjazdów organizowanych przez Salos i Saltrom prosimy o natychmiastowe powiadomienie drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową Organizatora.
    O wysokości kosztów poniesionych przez uczestnika rezygnującego z imprezy decyduje data zgłoszenia rezygnacji. Zwracana kwota ustalana jest indywidualnie.

FAKTURY

PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE INFORMOWANIE O CHĘCI WYSTAWIENIA FAKTURY ZA WYJAZD ORAZ PODCZAS DOKONYWANIA WPŁATY GOTÓWKOWEJ PODANIE NR NIP NABYWCY – TYLKO WTEDY BĘDZIE MOŻLIWOŚĆ WYSTAWIENIA FAKTURY.

FAKTURY VAT WYSTAWIAMY W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE 15 DNI OD DATY SPRZEDAŻY.

ZGODA KURATORIUM OŚWIATY

Wszystkie turnusy posiadają zgodę z Kuratorium Oświaty na organizowanie wypoczynku.
Wpis do Rejestru Turystyki SALOS pod nr ewidencyjnym 22808

KONTAKT

Siedziba: ul. Konfederacka 6, 30-306 Kraków
Biuro: ul. Tyniecka 39, 30-323 Kraków
tel. +48 697 130 313

WPŁATY

Wpłaty przelewowe prosimy dokonywać na konto:

Akcje: Rodziele, Świnoujście
Alior Bank – 41 2490 0005 0000 4530 5836 2692

Tytuł przelewu: nazwa akcji , imię i nazwisko uczestnika, numer telefonu, e-mail

 


ROZDZIELE – OBÓZ PIŁKARSKI „WAKACJE Z SALOSEM”

Rodzaj wyjazdu: obóz sportowy z elementami piłki nożnej – chłopcy 8-18 lat
Termin: 20.07 – 30.07.2020 r. KARTA
Miejsce: Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Rozdzielu, Rozdziele 194, 32-731 Żegocina
Transport: autokar
Cena za osobę: 1100 zł
Max il. uczestników: 45 osób
Prowadzący: ks. Zbigniew Święch wraz z kwalifikowaną kadrą szkoleniową i wychowawczą
Zapisy: od 6 kwietnia – po wpłacie zaliczki: 50% kwoty (na konto bankowe, w biurze Salosu, ul. Tyniecka 39 lub w Saltromie, ul. Różana 5
Spotkanie
organizacyjne:
SALTROM Piątek, 26 czerwca, godz.: 19.00
Druga rata: do 26 czerwca

Opis miejsca:
Rozdziele to wieś turystyczna położona w Powiecie Bocheńskim, z dala od przemysłu, w otoczeniu porośniętych lasami wzgórz Beskidu Wyspowego. Do atrakcji Rozdziela zaliczyć można wędrówki znakowanymi szlakami pieszymi lub rowerowymi, liczne zabytki kultury sakralnej i świeckiej oraz pomniki przyrody. Dla uczestników w odległości około 400 metrów od schroniska znajduje się boisko do piłki nożnej. W pobliskiej Limanowej znajduje się nowoczesny ośrodek rekreacji (kryta pływalnia, kręgle i inne). Na terenie należącym do Schroniska jest możliwość organizacji ogniska z pieczeniem kiełbasek.

Zakwaterowanie:
Zakwaterowanie w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym z pełnym węzłem sanitarnym, wyżywienie na miejscu (trzy posiłki dziennie, śniadania i kolacje w formie bufetu).

W cenie:
Zakwaterowanie, wyżywienie, opieka wychowawcza i trenerska, treningi piłki nożnej, sala sportowa, boisko, gry i zabawy ogólnorozwojowe, transport, ubezpieczenie NNW, wycieczki, zajęcia rekreacyjne, dyskoteka, karaoke i inne.

W programie:
Treningi piłki nożnej/siatkowej, gry zespołowe, gry i zabawy integracyjne, gry planszowe, turnieje, autokarowe wycieczki krajoznawcze, wyjazdy na basen, konkursy sprawnościowe, konkursy plastyczne i wokalne, pogodne wieczory, karaoke, dyskoteki, ogniska, wspólne oglądanie bajek i filmów edukacyjnych, Msze Święte.

Kadra:
Ksiądz kierownik, kwalifikowani wychowawcy, kwalifikowani instruktorzy piłki nożnej.

Co zabrać:
Przybory toaletowe, ręcznik, obuwie na zmianę, obuwie sportowe, stroje sportowe, strój na basen, czepek, ubrania na zmienną pogodę (rzeczy lżejsze i rzeczy cieplejsze), jednorazową pelerynę na deszcz, lekarstwa z opisem dawkowania (tylko ci, którzy mają przepisane i muszą zażywać regularnie), legitymację uczniowską, drobne kieszonkowe na osobiste wydatki. Pościele są na miejscu, nie ma potrzeby zabierania własnych śpiworów.

Zbiórka – godz. 10:00          Powrót – ok. godz. 12:00

Parking przy boisku Salosu, ul. Tyniecka 39 (dojazd od ul. Praskiej i Czarodziejskiej).

Spotkanie powakacyjne:
NIEDZIELA 27.09.2020 r. godz. 15.00 – rozpoczynamy Mszą Świętą w kościele p.w. św. Stanisława Kostki przy ul. Konfederackiej 6.

 


ŚWINOUJŚCIE – OBÓZ SIATKARSKI „WAKACJE Z SALOSEM”

Rodzaj wyjazdu: obóz sportowy z elementami piłki siatkowej – dzieci i młodzież 8-18 lat
Termin: 14.08 – 25.08.2020 r. KARTA
Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 1 w Świnoujściu, ul. Wincentego Witosa 12, 72-600 Świnoujście
Transport: autokar
Cena za osobę: 1400 zł
Max il. uczestników: 50 osób
Prowadzący: ks. Zbigniew Święch wraz z kwalifikowaną kadrą szkoleniową i wychowawczą
Zapisy: od 6 kwietnia – po wpłacie zaliczki: 50% kwoty (na konto bankowe, w biurze Salosu, ul. Tyniecka 39 lub w Saltromie, ul. Różana 5
Spotkanie
organizacyjne:
SALTROM Piątek, 31 lipca, godz.: 19.00
Druga rata: do 26 czerwca

Opis miejsca:
Świnoujście jest określane jako jedno z najatrakcyjniejszych miast polskiego wybrzeża. Popularnie mówi się, że miasto leży w krainie 44 wysp, jednak zamieszkane są trzy z nich: Uznam, Wolin i Karsibór. Świnoujście jest popularnym uzdrowiskiem i miejscowością turystyczną oraz ważnym ośrodkiem gospodarki morskiej i bazą marynarki wojennej. Jego granice stanowią: od południa Zalew Szczeciński, od północy Morze Bałtyckie, od zachodu granica państwowa z Niemcami, od strony wschodniej gmina Międzyzdroje.

Zakwaterowanie:
Zakwaterowanie na terenie szkoły przystosowanej do potrzeb kolonii, z pełnym węzłem sanitarnym; wyżywienie na miejscu (trzy posiłki dziennie).

W cenie:
Zakwaterowanie, wyżywienie, opieka wychowawcza i trenerska, treningi piłki siatkowej, sala gimnastyczna, gry i zabawy ogólnorozwojowe, transport, ubezpieczenie NNW, wycieczki, zajęcia rekreacyjne, dyskoteka, karaoke i inne.

W programie:
Treningi piłki siatkowej, gry zespołowe, gry i zabawy integracyjne, gry planszowe, turnieje, autokarowe wycieczki krajoznawcze, wyjścia na plażę, konkursy sprawnościowe, konkursy plastyczne i wokalne, pogodne wieczory, karaoke, dyskoteki, ogniska, wspólne oglądanie bajek i filmów edukacyjnych, Msze Święte.

Kadra:
Ksiądz kierownik, kwalifikowani wychowawcy, kwalifikowani instruktorzy piłki siatkowej.

Co zabrać:
Przybory toaletowe, ręcznik, obuwie na zmianę, obuwie sportowe, stroje sportowe, strój na basen, czepek, ubrania na zmienną pogodę (rzeczy lżejsze i rzeczy cieplejsze), jednorazową pelerynę na deszcz, lekarstwa z opisem dawkowania (tylko ci, którzy mają przepisane i muszą zażywać regularnie), legitymację uczniowską, drobne kieszonkowe na osobiste wydatki. Pościele są na miejscu, nie ma potrzeby zabierania własnych śpiworów.

Zbiórka – godz. 7:00          Powrót – ok. godz. 7:00

Parking przy boisku Salosu, ul. Tyniecka 39 (dojazd od ul. Praskiej i Czarodziejskiej).

Spotkanie powakacyjne:
NIEDZIELA 27.09.2020 r. godz. 15.00 – rozpoczynamy Mszą Świętą w kościele p.w. św. Stanisława Kostki przy ul. Konfederackiej 6.

Dokumenty do pobrania:
UMOWA O UDZIAŁ W IMPREZIE TURYSTYCZNEJ_SALOS_Lato 2020
1.KARTA KWALIFIKACYJNA ROZDZIELEŚWINOUJŚCIE
2.OFERTA_Salezjańskie Lato 2020
3.WARUNKI UCZESTNICTWA_SALOS
4.GWARANCJA UBEZPIECZENIOWA 2020
5.OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA GRUPOWEGO NNWDRUK ZGŁOSZENIA SZKODY
6.STANDARDOWY FORMULARZ
7.OŚWIADCZENIE JEDYNEGO OPIEKUNA PRAWNEGO